
U wilt van grote betekenis zijn voor uw klanten. Uw klanten zijn tevreden en sommige zijn ook uw ambassadeurs. U wilt dat zo houden en nog verder uitbouwen.
U heeft klanten die groeien en ook klanten die zich in zwaar weer bevinden. Beide soorten klanten hebben andere behoeften en dat betekent voor u dat uw rol en dienstverlening in beide gevallen anders zal zijn.
Hoe anders is dan de vraag? Hoe kunt u zo goed mogelijk aansluiten bij de verschillende behoeften van beide klantsegmenten?
Door de kwaliteit van het contact met uw klanten nog verder te verfijnen, bent u in staat de omvang van uw klantenportefeuille te vergroten. Door met een vergrootglas te kijken naar wat er speelt binnen uw diverse klantsegmenten, kunt u eenvoudig uw rol en dienstverlening daarop aanpassen.
Wij helpen accountants hun klantenbestand te segmenteren, te analyseren, waardoor u kunt zien waar de risico’s en de kansen zich bevinden. U kunt de kwaliteit van uw dienstverlening hierop aanpassen.
Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Nico de Vrij (darts@worldonline.nl; tel. 0104610587; mob. 0643029853).
In welke mate heeft de volgende uitspraak betrekking op uw situatie?
Globaal zorgt 5% van de klanten voor 75% van de winst en
kosten 80% van de klanten meer dan ze opbrengen.
Jay Curry